Etykiety

piątek, 11 lutego 2011

Zamek :-)

Słowo zamek jest chyba troszkę zbyt wygórowanym słowem do określenia  tej "budowli" :-).
Syn chyba troszkę pozazdrościł młodszej siostrze domku dla lalek i zarzyczył sobie zamek dla swojej kolekcji playmobilowych rycerzy. No więc mama nie miała innego wyboru i zaczeła tworzyc, prawdę mówiąc gdy zasiadałam do uzbieranej wcześniej sterty kartonowych pudełek nie miałam żadnej wizji co do tego jak taki zamek ma wyglądac więc moja praca była taka trochę bez składu i ładu ale w miarę jak zaczełam mierzyc, wycinac, sklejac to zaczeło się wyłaniac takie o to coś. Przede mną jeszcze wiele pracy ale mam nadzieję, że gdy już go skończę to choc trochę będzie to zasługiwało na miano zamku :-).
Zamalowałam tło obrazka na czarno bo nie chciałam by zamek na zdjęciu zlewał się z orgygnalnym tłem na którym został zrobiony.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz